Autor: Karol

Kubki to bardzo popularny gadżet reklamowy, który cieszy się dużą popularnością wśród przedsiębiorców. Nic w tym dziwnego – tego typu podarunek sprawdza się w przypadku każdej branży. Kubek to prezent uniwersalny, bez względu na płeć, wiek czy zainteresowania osoby obdarowanej. Wręczyć  można go zarówno klientowi, jak i umieścić w biurowej kuchni. Dostępne na rynku kubki […]

Wpływ na ostateczną jakość gadżetu z nadrukiem takiego, jak chociażby kubek, wpływ ma między innymi temperatura oraz czas jego wykonywania. Naczynia zdobić można z zastosowaniem różnego rodzaju technik. Jedną z nich jest sublimacja. Proces sublimacji tuszu przebiega w temperaturze wahającej się od 160 do 180 stopni Celsjusza. Warto tu zdawać sobie sprawę z dwóch kluczowych […]

Jeśli chcemy wykorzystać jakiś element jako gadżet reklamowy, to nie możemy zapominać o tym, by odpowiednio go zaznaczyć. Chodzi przede wszystkim ot o, by na opakowaniu gadżetu reklamowego znajdowało się logo przedsiębiorstwa, które w takiej formie planuje się wypromować. Dzięki temu każdy, kto otrzyma taki gadżet reklamowy, od razu będzie miał możliwość sprawdzenia, od kogo […]

Z pewnością każdy przedsiębiorca che, by kampania reklamowa odbyła się możliwe jak najniższym kosztem dla jego firmy. Dlatego właśnie często poszukiwane są gadżety reklamowe, które są praktyczne, a jednocześnie niezbyt kosztowne. Jednym słowem należy odszukać takie elementy, z których wiele osób bardzo chętnie korzysta, a których wyprodukowanie nie będzie przesadnie drogie. Dzięki temu reklamodawca zyska […]

Właściwe podejście jest szybko zapamiętywane. A to wynik działania naszego umysłu, który szybko zapamiętuje miłe chwile z życia. Takie miłe chwile mogą dotyczyć współpracy z pewnymi firmami czy przedsiębiorstwami. I właśnie tego oczekują także właściciele stacji radiowych. Zauważają, że na tym rynku pojawia się coraz większa konkurencja, a mimo wszystko chcieliby przedstawić swoją ofertę radia […]

Banki należą bezsprzecznie do największych firm działających we współczesnym biznesie. Są to firmy działające najczęściej w obszarze międzynarodowym, tzn. w więcej niż jednym kraju. Można spotkać banki funkcjonujące i posiadające swoje placówki na wszystkich kontynentach. Dlatego też nie można się dziwić, że ogromne siły i środki przeznaczają banki na reklamę. Reklama i promocja są niezbędne, […]

Każda firma bez względu na to od ilu lat istnieje na rynku i jaką branżą się zajmuje musi nieustannie podążać za trendami i na każdym kroku starać się przekonać do siebie jak najwięcej ludzi. Wiadomo, że żadna działalność nie może istnieć bez kogoś kto korzysta z jej towarów lub usług. Jednak w obecnych czasach, gdy […]

Coraz więcej firm i innych podmiotów, w tym instytucji publicznych prowadzi obecnie badania marketingowe. Mają one kilka celów. Po pierwsze, chodzi o zbadanie, które formy marketingu i reklamy są najskuteczniejsze i które w związku z tym warto stosować, a które nie. Po drugie celem badań jest sprawdzenie, które firmy prowadzą najistotniejsze działania marketingowe. Jeszcze jednym […]

Bardzo dużo osób decyduje się dzisiaj na otwarcie własnej działalności gospodarczej. Skąd taka popularność? Bardzo często ludzie dzisiaj są niejako zmuszani do otwierania swoich działalności, gdyż na tej podstawie może odbywać się współpraca ze swoim obecnym pracodawcą. To bardzo pożyteczna rzecz dla pracodawcy, gdyż rozliczenie następuje na podstawie faktury, a nie umowy o pracę. Skala […]

Współczesny marketing wymaga od reklamodawców innowacyjnego podejścia do kwestii reklamy. Jest to spowodowane przez rosnącą konkurencję w każdej branży, pojawiające się coraz to nowe możliwości poligrafii i technologii, a także coraz bardziej wymagających klientów. Szczególnie ostatni czynnik jest tutaj decydujący. Do innowacyjnych, oryginalnych działań o charakterze marketingowym zaliczyć można produkcję gadżetów reklamowych. Część z nich […]