Kubki reklamowe – jaka jest ich jakość?

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Kubki to bardzo popularny gadżet reklamowy, który cieszy się dużą popularnością wśród przedsiębiorców. Nic w tym dziwnego – tego typu podarunek sprawdza się w przypadku każdej branży. Kubek to prezent uniwersalny, bez względu na płeć, wiek czy zainteresowania osoby obdarowanej. Wręczyć  można go zarówno klientowi, jak i umieścić w biurowej kuchni. Dostępne na rynku kubki różnić mogą się od siebie wieloma różnymi parametrami. Zalicza się do nich między innymi wielkość czy sposób aplikacji nadruku.Aby mieć pewność, że kubki reklamowe posłużą nam przez długi czas, warto zdawać sobie sprawę z faktu, że na rynku spotkać można się z produktami różnej jakości. Do wyboru są modele klasy A, AA+ czy premium. Różnią się one od siebie jakością zastosowanej ceramiki, a także grubością warstwy polimerowej. Im wyższa jest klasa kubka, tym jego powłoka ma mniej nierówności, powłoka jest grubsza, a sama ceramika – jaśniejsza.

Kubki reklamowe pokrywane są powłoką, która stanowi najważniejszą ich część. To właśnie przez nią specjalny tusz wnika w procesie sublimacji. Warstwa ta ściera się nieco podczas codziennego użytkowania oraz mycia produktu, a co za tym idzie – decyduje ona o tym, czy kubek może być myty w zmywarce lub wstawiany do kuchenki mikrofalowej. Nie każdy kubek jest pokrywany taką powłoką. Wyjątek stanowią najtańsze modele EKO, które swój naturalny kolor tracą już od pierwszego użycia. W przypadku kubków klasy A+, powłoka jest w stanie wytrzymać od kilkudziesięciu do kilkuset myć. Dużo zależy tutaj owszem od tego, na ile żrący jest dany środek czyszczący, w jakim programie zmywane są naczynia i czy kubki są ustawiane w zmywarce w sposób prawidłowy.

Aby mieć pewność, że zamówione kubki reklamowe posłużą naszym klientom przez długi czas, warto zdecydować się na produkt wysokiej jakości. Nie bez znaczenia jest także sam projekt nadruku. Zadanie to najlepiej zlecić wykwalifikowanej firmie specjalizującej się w tego typu usługach. Na takim kubku znaleźć może się logo marki, jej slogan reklamowy czy adres strony internetowej.